bebebe

 


wewewewewe

Misją sieci franczyzowej Stokrotka jest dostarczyć wyjątkowy produkt, jakim jest sklep detaliczny, gwarantujący zadowolenie finalnych Klientów, wsparty doskonałością handlową, operacyjną i logistyczną. Chcemy, by sklepy pod szyldem Stokrotki – tak własne, jak i franczyzowe – niezmiennie pozostawały w postrzeganiu Klientów jako te, gdzie z przyjemnością wracają na codzienne zakupy.

 

Z myślą o Franczyzobiorcach sieć franczyzowa Stokrotka opracowała koncept, którego podstawowym założeniem jest zapewnienie zyskownej działalności każdego ze sklepów działających w sieci poprzez przekazanie i stały transfer know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu) oraz efektywne wdrożenie koncepcji biznesowej i standardów wypracowanych w trakcie 20 lat prowadzenia własnych sklepów Stokrotki. Koncepcja biznesowa Stokrotki jest gwarancją bezpieczeństwa dla Franczyzobiorcy, który otrzymuje sprawdzoną formułę prowadzenia biznesu, nie ryzykując, że sieć franczyzowa będzie testowała swoje rozwiązania na jego rachunek. Stokrotka wie jak prowadzić sklepy i tą wiedzą dzieli się ze swoimi Franczyzobiorcami.

 

Dodatkową korzyścią dla partnera Stokrotki jest możliwość korzystania z ogólnopolskich, szeroko zakrojonych działań marketingowych sieci. Działania promocyjne prowadzone przez Stokrotkę są marketingiem szytym na miarę sieci detalicznej, obejmują takie akcje jak: cotygodniowy druk i kolportaż gazetki promocyjnej na obszarze całej Polski, ogólnopolskie kampanie radiowe, katalogi okolicznościowe, ulotki, billboardy oraz wiele innych marketingowych działań realizowanych zarówno dla sklepów własnych, jak i franczyzowych. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości marki, poprawa wizerunku i – co najważniejsze – zwiększanie rentowności sklepów. Nadrzędnym celem działań marketingowych sieci jest maksymalizacja zysków każdej placówki.


Jesteś zainteresowany WSPÓŁPRACĄ? Podaj numer, na pewno oddzwonimy!