Stokrotka dostarcza swoim Franczyzobiorcom kompleksową wiedzę, narzędzia oraz pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Istotą naszego konceptu jest to, żeby nasi partnerzy dzięki przyłączeniu do dużej sieci, zarabiali na swoim biznesie. Nasze narzędzia zostały opracowane po to, by pomóc partnerom Stokrotki osiągnąć sukces na rynku handlu detalicznego.

 

Co zyskam przyłączając się do sieci Stokrotka?




>> korzyści finansowe


Korzystne warunki zakupu towarów i koszty logistyczne po stronie sieci pozwalają sklepom franczyzowym generować marżę ze sprzedaży sklepu na wysokim poziomie. Franczyzobiorca Stokrotki zarabia jednak nie tylko na marży – sieć nagradza partnerów, którzy utrzymują standardy Stokrotki i za to wypłaca dodatkowe wynagrodzenie.

pikto-11

 

>> pomoc na każdym etapie współpracy


Franczyzobiorca Stokrotki otrzymuje konkretne wsparcie ze strony sieci. Oferujemy narzędzia finansowe wspierające początkową inwestycję Franczyzobiorcy. Sieć pomaga partnerom przy doborze lokalizacji, dostosowaniu placówki do standardów, organizuje też imprezę otwarciową sklepu franczyzowego. Event na otwarcie sklepu służy pozyskaniu stałych klientów. W trakcie trwania współpracy Stokrotka zapewnia każdemu Franczyzobiorcy opiekę profesjonalnego Doradcy Klienta, którego zadaniem jest bieżąca współpraca i nadzór nad efektywnym działaniem placówki franczyzowej. Franczyzobiorca ma także dostęp do narzędzi standaryzujących i usprawniających pracę sklepu, takich jak Podręcznik Operacyjny, instrukcje oraz internetowa platforma komunikacyjna, będąca bezpośrednim kanałem do komunikacji na linii właściciel sklepu – centrala sieci.

 

 

 

 

pikto-14

 

 

 

 

>> system dostaw


Stokrotka dzięki posiadaniu własnej, rozbudowanej sieci logistycznej gwarantuje swoim partnerom stałe dostawy produktów prosto do sklepu. Franczyzobiorca nie martwi się codziennymi zakupami w hurtowniach – zamówienie składa w systemie sklepowym, a nasi pracownicy dowożą mu towar we wskazanym terminie. Stokrotka oferuje bardzo częste dostawy, nawet do 6 dostaw asortymentu świeżego i 3 asortymentu suchego tygodniowo. Jest to duża przewaga nad innymi sieciami funkcjonującymi na rynku, daje Franczyzobiorcy możliwość oferowania swoim klientom towarów najwyższej jakości.

 

pikto-07

 

 

 

>> poprawa konkurencyjności sklepu


Dział Zarządzania Cenami stale monitoruje ceny towarów u najważniejszych konkurentów Stokrotki. Franczyzobiorca otrzymuje gotową informację, dzięki której ma możliwość utrzymywania atrakcyjnych dla klientów cen na poszczególne towary, maksymalizując uzyskiwaną marżę, przy zachowaniu dobrego postrzegania cenowego sklepu. Sieć stale organizuje bardzo atrakcyjne dla finalnych klientów promocje, nie obciążają one jednak budżetu Franczyzobiorcy. Dzięki przynależności do naszej sieci, partnerzy mają możliwość oferowania swoim klientom o wiele niższe ceny, niż gdyby prowadzili sklep niezrzeszony.

 

pikto-08

 

 

 

>> produkty marki własnej


Marka własna jest skutecznym narzędziem do walki z dyskontami. Stokrotka posiada ponad 400 produktów będących tańszymi (ale nie gorszymi jakościowo!) zamiennikami produktów znanych marek. Dzięki posiadaniu takiego asortymentu sklep ma możliwość przyciągnięcia szerszego grona klientów, którzy w zbliżonych do dyskontowych cenach zaspokoją większość swoich zakupowych potrzeb. A w Stokrotce, w przeciwieństwie do sklepów dyskontowych, otrzymają także dostęp do bardzo szerokiego i różnorodnego asortymentu brandowego oraz najwyższej jakości asortymentu świeżego (pieczywo, mięso i wędliny, warzywa i owoce).

 

pikto-09

 

 

 

>> profesjonalny marketing


Zapewniamy cotygodniowe gazetki promocyjne dla Franczyzobiorcy, kolportowane do domów potencjalnych klientów, okolicznościowe katalogi, plakaty, ulotki oraz zmieniane każdego tygodnia billboardy reklamujące aktualne promocje, to tylko niektóre ze stałych narzędzi marketingowych sieci. Stokrotka organizuje atrakcyjne dla klientów dodatkowe akcje, które promuje drogą radiową, czy poprzez mobile reklamowe. Konkursy, promocje producenckie i inne wydarzenia marketingowe promują sklepy Stokrotka, zwiększając atrakcyjność sklepu w oczach finalnych klientów.

 

pikto-10

 

 

 

>> sprawdzone standardy


Dzięki zebranym przez lata prowadzenia własnych sklepów doświadczeniom, sieć opracowała unikatowe standardy, których celem jest usprawnianie pracy każdej placówki i maksymalizacja zysków ze sklepu. Standardy te dotyczą wszystkich istotnych zagadnień z zakresu codziennej pracy w sklepie – począwszy od rozwiązań operacyjnych, poprzez standardy obsługi klienta czy skuteczny marketing. Wszystkimi tymi rozwiązaniami dzielimy się z Franczyzobiorcą, aby i on mógł korzystać z narzędzi zwiększających efektywność jego biznesu.

 

pikto-11

 

 

 

>> narzędzia IT


Stokrotka wprowadziła własne rozwiązania systemowe, dzięki którym obowiązki Kierownika Sklepu wypełnia się o wiele łatwiej i szybciej. Lista asortymentowa, zamówienia, analizy i dokumentacja zawarte zostały w jednym prostym w obsłudze systemie komputerowym.

 

pikto-14

 

>> szkolenia


Każdy nowy partner sieci przechodzi bezpłatne szkolenie z zakresu standardów prowadzenia sklepu w sieci Stokrotka. Szkolenie obejmuje zarówno właścicieli (lub Kierowników) sklepu, jak i kadrę podstawową. Zależy nam, by sklep franczyzowy nie różnił się niczym od sklepu własnego sieci w postrzeganiu finalnych klientów.

pikto-07

 


Jesteś zainteresowany WSPÓŁPRACĄ? Podaj numer, na pewno oddzwonimy!




Zarabiaj ze Stokrotką!

Otwórz własny sklep w formacie supermarket (400-800 mkw Sali sprzedaży) lub market (120-400 mkw Sali sprzedaży).

wyślij email