FRANCZYZA STOKROTKI TO BIZNES, NA KTÓRYM ZAROBISZ!


Franczyza to coraz bardziej popularna metoda prowadzenia własnego biznesu. Jednak dobry system franczyzowy musi być biznesem sprawdzonym - efektywny koncept to model przetestowany przez franczyzodawcę we własnych placówkach. Prowadząc własne sklepy można ocenić poprawność założeń biznesowych i ocenić rentowność interesu - tylko taki model niweluje ryzyko niepowodzenia.

Sieć Stokrotka, bazując na własnym ponad 20-letnim doświadczeniu w prowadzeniu sklepów na terenie całej Polski, oferuje możliwość współpracy w ramach efektywnej franczyzy. Sprawdzony pomysł na biznes, wypracowane przez lata standardy prowadzenia sklepów, szerokie wsparcie oraz dostęp do unikalnych rozwiązań to nasza recepta na sukces!

 

W ramach współpracy ze Stokrotką franczyzobiorcy otrzymują rzeczywiste korzyści. Pakiet franczyzowy przekazywany przez sieć to kompletna koncepcja prowadzenia działalności handlowej, obejmuje wszystkie te elementy, z których na co dzień korzystają sklepy własne.

» nowoczesna marka 

Swój wizerunek Stokrotka buduje od 20 lat, jednak niedawno sieć odświeżyła komunikację marki - dokonała zmiany logotypu, stawiając na nowoczesność i poczucie humoru. Kolorowa rodzina Krotków zapada w pamięć wszystkim Klientom, a logo przyciąga uwagę soczystą zielenią. System identyfikacji wizualnej sieci odpowiada światowym trendom, uzupełniając szerokie działania wizerunkowe Stokrotki. Dzięki wprowadzonym zmianom Stokrotka jeszcze bardziej wyróżniła się na tle konkurencji - nasze sklepy postrzegane są jako przyjazne dla Klienta, w których można łatwo i przyjemnie zrobić zakupy dla całej rodziny.

 » sprawny system logistyczny 

Stokrotka wypracowała własną sieć logistyczną. Narzędzie to pozwala na większą niezależność sieci, dzięki niemu sprawnie i szybko możemy oferować produkty w konkurencyjnej cenie i wysokiej jakości. Takie też jest główne zadanie naszych magazynów – aby terminowo i w jak najlepszej jakości dostarczać produkty do wszystkich Stokrotek. Franczyzobiorca sieci ma zapewnione częste (nawet do 6 w tygodniu!) i terminowe dostawy towaru do swojego sklepu.

 » monitoring cen sprzedaży

Stale monitorujemy ceny konkurencji, co pozwala reagować na jej działania zapewniając, że nasze ceny są stale atrakcyjne dla Klientów. Dbamy o wizerunek i postrzeganie cenowe każdego sklepu.

» korzystne warunki handlowe

Dzięki przynależności do dużej sieci franczyzobiorcy mają możliwość zaopatrywania się w towary na warunkach o wiele korzystniejszych niż z pozycji sklepu niezrzeszonego. Dzięki temu sklep ma możliwość oferowania swoim Klientom produktów w atrakcyjnych cenach, przy zachowaniu wysokiej marży ze sprzedaży. Współpraca w ramach franczyzy to nie tylko atrakcyjne ceny zakupu towarów, to także dostęp do kredytu kupieckiego, wydłużone terminy płatności za towary oraz atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń dla Franczyzobiorcy.

» wyselekcjonowani dostawcy

Dzięki naszej ugruntowanej pozycji na rynku dajmy dostęp do sprawdzonej listy dostawców, którzy w ramach współpracy oferują korzystne warunki handlowe, system dostaw oraz odpowiedniej jakości asortyment dla sklepów franczyzowych.

» sprawdzony asortyment

Doświadczony Dział Zakupu ciągle kreuje, analizuje i dobiera asortyment zgodnie z aktualnie obowiązującymi na rynku trendami. Zarządzanie asortymentem jest znaczącym czynnikiem wpływającym na rentowność sklepów. Zwracamy szczególną uwagę na odpowiednią budowę każdej kategorii, tak by zaspokajała ona wszelkie potrzeby naszych Klientów.

» szerokie wsparcie marketingowe

Nasze sklepy franczyzowe korzystają ze wszystkich narzędzi marketingowych, które budują markę Stokrotka na terenie całego kraju. Każdy sklep ma zapewniony indywidualnie ustalony nakład cotygodniowych gazetek promocyjnych, który jest kolportowany do gospodarstw domowych w obszarze działania sklepu, plakaty promocyjne na wybrany asortyment gazetkowy, a także inne atrakcyjne materiały promocyjne montowane na sali sprzedaży. Narzędziem marketingowym montowanym w sklepach jest także system audiowizualny, w postaci monitorów umieszczanych w najważniejszych punktach sklepu, emitujących komunikaty kierowane do Klientów. Sklepy wyposażane są także w dodatkowe katalogi okolicznościowe promujące asortyment sezonowy i ulotki na wybrane kategorie produktów, które dostarczamy do sklepu. Ponadto sieć na własny koszt w każdym tygodniu promuje inny asortyment na przysklepowych billboardach. Stokrotka regularnie organizuje duże akcje promocyjne - jednorazowe oraz cykliczne, wspierane przez kampanie radiowe czy mobile reklamowe. Wszystkie te narzędzia zwiększają rozpoznawalność marki Stokrotka wśród konsumentów i poprawiają ich postrzeganie cenowe.

» marka własna

W swoim portfolio posiadamy ponad 400 produktów marki własnej w trzech segmentach cenowych:

- ekonomicznym – ponad 100 produktów niskocenowych;

- mainstream tzw. średnia półka – ponad 300 produktów;

- delito - produkty o jakości odpowiadającej jakości liderów na rynku, ale w cenie 15-20 % niższej niż produkty brandowe.

Produkty marki własnej Stokrotka zyskują coraz bardziej znaczący udział w total sprzedaży sklepów, pozwalając wygenerować wysoki poziom marży – nawet 30%. Produkty marki własnej są narzędziem do skutecznego konkurowania z dyskontami.

» standardy operacyjne

Spółka opracowała unikalne rozwiązania operacyjne, które zwiększają efektywność pracy każdego ze sklepów. Razem z Franczyzobiorcą budujemy jednolity wizerunek marki Stokrotka. Standardy operacyjne są elementem gwarantującym utrzymywanie wizerunku. Doświadczenie zdobyte na sklepach własnych spółki Stokrotka pozwala zaoferować Franczyzobiorcy dostęp do wiedzy i narzędzi optymalizujących pracę placówki, takich jak: Podręcznik Operacyjny, cykliczne badanie „Tajemniczy Klient”, Arkusz Oceny Sklepu. Wspólna dbałość o wysokie standardy sieci pozwala efektywnie zarządzać zespołem i dostarczać Klientom oczekiwanej przez nich jakości.

» dedykowana opieka sklepu

Każdy sklep franczyzowy przez cały czas trwania umowy objęty jest profesjonalną opieką Doradcy Klienta, którego zadaniem jest stałe wspieranie Franczyzobiorcy we wszystkich kluczowych obszarach współpracy franczyzowej. Ponadto zespół specjalistów Stokrotki z zakresu IT, Kontrolingu, Sprzedaży i Marketingu, Zagospodarowania Sali Sprzedaży, Merchandisingu nieustannie wspiera rozwój i funkcjonowanie każdego sklepu franczyzowego.

1

 




2

 




3

 




4

 




5

 




6

 




7

 




 


Jesteś zainteresowany WSPÓŁPRACĄ? Podaj numer, na pewno oddzwonimy!