Strona główna Aktualności Bogaty pakiet franczyowy oraz postrzeganie marki...
section divider

Aktualności

Bogaty pakiet franczyowy oraz postrzeganie marki jako główne czynniki podjęcia współpracy franczyzowej ze Stokrotką.

franczyzoa-stokrotka-lukow.jpg
franczyza-stokrotka-lukow-3.jpg
franczyza-stokrotka-lukow-2.jpg

Bogaty pakiet franczyowy oraz postrzeganie marki jako główne czynniki podjęcia współpracy franczyzowej ze Stokrotką - wywiad z franczyzobiorcami.

 

Pani Magdalena Szelągowska i Pan Bohdan Kłosiński swoją przygodę ze Stokrotką rozpoczęli w 2015 roku otwierając sklep w Radzyniu Podlaskim. Nabyte doświadczenie i dobra współpraca z firmą Stokrotka sprawiła, że dwa lata później stali się właścicielami drugiego sklepu w Łukowie. Postanowiliśmy zapytać Pana Bohdana i Panią Magdalenę jak prowadzi się biznes w branży FMCG.

Co zachęciło Państwa, w ofercie pakietu franczyzowego, do podjęcia współpracy?

O podpisaniu umowy ze Stokrotką zadecydowało postrzeganie firmy na rynku, doświadczenie w prowadzeniu sklepów oraz zaplecze logistyczne. Bogaty pakiet franczyzowy oferowany przez sieć sklepów Stokrotka również wpłynął na naszą decyzję. Jest on jasno przedstawiony, a aspekty finansowe w nim zawarte, bardzo pomagają na początku.

Jak wyglądały początki prowadzenia sklepu franczyzowego, czy mieli Państwo wsparcie ze strony Franczyzodawcy?

Początki były bardzo pracowite. Od Stokrotki otrzymaliśmy wsparcie marketingowe i informatyczne. Bardzo pomocny też był doradca klienta i grupa otwierająca .

Dlaczego zdecydowali się Państwo otworzyć drugi sklep pod szyldem Stokrotki?

Decyzja o otwarciu drugiego sklepu pod szyldem Stokrotki była w planach od samego początku. Czekaliśmy tylko na „rozkręcenie się” pierwszego sklepu na tyle, żeby móc poświęcić czas na otwarcie drugiego. I co najważniejsze musieliśmy znaleźć dobrą lokalizację, na co też potrzeba czasu.  

Czy łatwiej było otwierać drugi sklep?

Oczywiście doświadczenie przy otwarciu pierwszego sklepu zaowocowało przy drugim. Kontakty z dostawcami,  producentami wyposażenia bardzo przyspieszyły cały proces. Nasza znajomość systemu informatycznego też nie była bez znaczenia.

Czy to, że Pan Bohdan i Pani Magda pracowali w Stokrotce miało wpływ na podjęcie decyzji współpracy z naszą firmą w ramach franczyzy?

Doświadczenie nabyte podczas pracy w sklepie pomogło w decyzji zawiązania współpracy, lecz decyzję podjęliśmy porównując różne oferty franczyzowe. Propozycja Stokrotki była najbardziej korzystna i to głównie to zaważyło na naszym wyborze.

Czy prowadzenie interesu w spółce jest Państwa zdaniem lepsze niż w pojedynkę? Jak wygląda Państwa współpraca?

Prowadzenie firmy jako spółka było decyzją dokładnie przemyślaną. Nabyte doświadczenie podczas pracy w sklepie pokazało nam, że wiąże się to z wieloma obowiązkami. Dzieląc się nimi łatwiej wszystkiego dopilnować, a przy tym mieć czas dla siebie i rodziny. Każdy z nas ma inne zadania, ale wspólnie się uzupełniamy.    

 

Źródło:
Biuletyn Franczyzobiorców sieci Stokrotka nr 2/2018


Powrót
banner