Rozpoczęła siÄ™ kampania promocyjna Stokrotki pod nazwÄ… „Pieczywo ze Å›wieżego ciasta prosto z pieca”. Poprzez prowadzone dziaÅ‚ania komunikacyjne firma podkreÅ›la najlepszÄ… jakość pieczywa, dostÄ™pnego w jej sklepach.
– W ostatnim czasie można zauważyć powrót do tradycyjnego wypieku pieczywa. Konsumenci zaczÄ™li doceniać smak, zapach prawdziwego chleba przypominajÄ…cego dawne wypieki, przygotowywane wedÅ‚ug tradycyjnych, sprawdzonych receptur. W odpowiedzi na ten trend, w naszych dziaÅ‚aniach komunikacyjnych chcemy podkreÅ›lić, że pieczywo dostÄ™pne w sklepach sieci Stokrotka jest zrobione z ciasta, które nigdy wczeÅ›niej nie byÅ‚o mrożone, z lokalnych piekarni. DziÄ™ki temu, że nasze piece pracujÄ… od rana do wieczora, klienci Stokrotki każdego dnia mogÄ… cieszyć siÄ™ gorÄ…cym, Å›wieżym, wysokiej jakoÅ›ci pieczywem, wypiekanym na miejscu w sklepie – mówi Magdalena Milewska, kierownik DziaÅ‚u Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.
Kampania jest prowadzona na skalÄ™ ogólnopolskÄ… i obejmuje spoty telewizyjne oraz dziaÅ‚ania komunikacyjne z wykorzystaniem wÅ‚asnych noÅ›ników firmy.
– Na potrzeby tej kampanii bÄ™dziemy prowadzić szerokie dziaÅ‚ania z wykorzystaniem różnych kanaÅ‚ów komunikacji. Informacje na ten temat pojawiÄ… siÄ™ w na naszej stronie internetowej, materiaÅ‚ach POS w sklepach, gazetkach promocyjnych oraz profilach social media – dodaje Magdalena Milewska.
ŹródÅ‚o:
www.portalspozywczy.pl
W ramach serwisu stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności