Strona główna Aktualności Nowa kampania marketingowa Stokrotki promująca...
section divider

Aktualności

Nowa kampania marketingowa Stokrotki promujÄ…ca pieczywo.

 

 

 

Rozpoczęła siÄ™ kampania promocyjna Stokrotki pod nazwÄ… „Pieczywo ze Å›wieżego ciasta prosto z pieca”. Poprzez prowadzone dziaÅ‚ania komunikacyjne firma podkreÅ›la najlepszÄ… jakość pieczywa, dostÄ™pnego w jej sklepach.

 

– W ostatnim czasie można zauważyć powrót do tradycyjnego wypieku pieczywa. Konsumenci zaczÄ™li doceniać smak, zapach prawdziwego chleba przypominajÄ…cego dawne wypieki, przygotowywane wedÅ‚ug tradycyjnych, sprawdzonych receptur. W odpowiedzi na ten trend, w naszych dziaÅ‚aniach komunikacyjnych chcemy podkreÅ›lić, że pieczywo dostÄ™pne w sklepach sieci Stokrotka jest zrobione z ciasta, które nigdy wczeÅ›niej nie byÅ‚o mrożone,  z lokalnych piekarni. DziÄ™ki temu, że nasze piece pracujÄ… od rana do wieczora, klienci Stokrotki każdego dnia mogÄ… cieszyć siÄ™ gorÄ…cym, Å›wieżym, wysokiej jakoÅ›ci pieczywem, wypiekanym na miejscu w sklepie – mówi Magdalena Milewska, kierownik DziaÅ‚u Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o. 

Kampania jest prowadzona na skalÄ™ ogólnopolskÄ… i obejmuje spoty telewizyjne oraz dziaÅ‚ania komunikacyjne z wykorzystaniem wÅ‚asnych noÅ›ników firmy.
 
– Na potrzeby tej kampanii bÄ™dziemy prowadzić szerokie dziaÅ‚ania z wykorzystaniem różnych kanaÅ‚ów komunikacji. Informacje na ten temat pojawiÄ… siÄ™ w na naszej stronie internetowej, materiaÅ‚ach POS w sklepach, gazetkach promocyjnych oraz profilach social media – dodaje Magdalena Milewska.

 

ŹródÅ‚o:

www.portalspozywczy.pl

stokrotka-pieczywo-ze-swiezego-ciasta-wypiekan.png
stokrotka-pieczywo-ze-swiezego-ciasta-franczyz.jpg

Powrót
banner