Polski rynek handlu detalicznego jest jednym z najbardziej wymagających rynków w Europie.
Dzięki nowemu inwestorowi, którym jest MAXIMA GRUPĖ, sieć sklepów Stokrotka może jeszcze szybciej i prężniej się rozwijać.
W związku z tym wydarzeniem wzrasta liczba sklepów w sieci, co z kolei wpływa na większą rozpoznawalnośćmarki wśród klientów. Dynamiczny rozwój sieci zaowocował otwarciem w 2018 roku 500. sklepu pod tym szyldem. Sieci sklepów Stokrotka zależy na tym, aby być jak najbliżej swoich obecnych, jak i potencjalnych klientów, dlatego nie zwalnia tempa w otwieraniu nowych placówek detalicznych. Do końca ubiegłego roku Stokrotka posiadała 533 sklepy w całej Polsce, kilka z nich to byłe markety franczyzowe Piotr i Paweł. Przypomnijmy, 12 września sąd w Poznaniu zatwierdził wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego Piotra i Pawła. Informacje o planach przejęcia placówek franczyzowych poznańskiej spółki pojawiały się już wcześniej, jednak teraz sprawa nabrała tempa. Franczyzobiorcy mogli sami zdecydować o tym, pod jakim szyldem będą prowadzić swoją działalność. Sześć z nich działa już pod logo Stokrotki, są to sklepy w: Złotowie, Nowej Soli, Drezdenku, Kędzierzynie‑Koźlu, Strzelcach Krajeńskich i Elblągu, a kolejne trzy są w przygotowaniu do otwarcia w styczniu 2019 roku.
Sprawdzone sposoby na biznes
Współpraca z siecią sklepów Stokrotka to przede wszystkim układ partnerski, pozwalający na działanie w grupie wspólnych interesów, jej głównym celem i zadaniem jest dostarczanie swoim Franczyzobiorcom kompleksowej wiedzy, narzędzi oraz pełnego wsparcia na każdym etapie współpracy, a finalnie zapewnienie zysków wynikających z przyłączenia do dużej sieci. Bazując na bogatym ponad dwudziestoletnim doświadczeniu w prowadzeniu sklepów własnych, oferuje sprawdzone sposoby na prowadzenie dobrze prosperującego biznesu.
Stabilny i wiarygodny partner
Franczyzobiorca dostaje gotową koncepcję detaliczną, w której skład wchodzą unikalne rozwiązania logistyczne, handlowe, marketingowe i operacyjne, zwiększające efektywność sklepu. Bogaty pakiet franczyzowy, jaki oferuje Stokrotka, oprócz korzystnych warunków handlowych i finansowych zapewnia pełne wsparcie marketingowe, oferuje bezpłatny kolportaż gazetek, plakaty promocyjne, radio in‑store, a także kampanie billboardowe, radiowe i telewizyjne, które wyraźnie zwiększają sprzedaż i rozpoznawalność marki. Sieć handlowa organizuje akcje lojalnościowe, które budują przywiązanie konsumentów do marki, co pozwala jednocześnie zwiększyć wartość paragonów. Wszystko to sprawia, że sieć sklepów Stokrotka jest silnym, stabilnym i wiarygodnym partnerem do rozwoju biznesowego, marka jest ugruntowana na rynku, a narzędzia, jakimi dysponuje, pozwalają na efektywną współpracę na obopólnie korzystnych warunkach.
Źródło:
Wiadomości Handlowe Nr 1/2019 (181)