Ruszyła nowa odsłona kampanii sieci Stokrotka „Świeżość na uwadze mamy”. Tym razem firma podkreśla najwyższą jakość pomidorów dostępnych w jej sklepach.
W swojej najnowszej kampanii Stokrotka podkreśla, że jej klienci znajdą w jej sklepach świeże, wysokiej jakości pomidory pochodzące z najlepszych upraw ze sprawdzonych, polskich gospodarstw.
- Od początku działalności Stokrotka przywiązuje dużą uwagę do wysokiej jakości warzyw, dbając o to, aby na stoły konsumentów trafiały tylko te najlepsze o wysokich walorach smakowych i odżywczych. Dzięki doskonałej współpracy z naszymi dostawcami możemy codziennie oferować naszym klientom świeże, najlepsze na rynku pomidory pochodzące z najlepszych, wyselekcjonowanych gospodarstw. – mówi Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.
Pomidory świeżo zerwane, prosto do Stokrotki! – tak brzmi hasło najnowszej kampanii. Spoty reklamowe dotyczące akcji można obejrzeć w telewizji, jak również na kanale YouTube. Poza tym komunikacja będzie obejmowała również nośniki własne: materiały promocyjne POS w sklepach, informacje w gazetkach promocyjnych, social mediach oraz na stronie internetowej firmy.
- Podobnie jak w przypadku wcześniejszych akcji duży nacisk kładziemy na komunikację i interakcję z naszymi klientami poprzez kanały social media. Zależy nam na tym, aby mieli oni stały dostęp do informacji i w każdej chwili mogli podzielić się z nami swoimi refleksjami, dotyczącymi zarówno kampanii, jak i ogólnej działalności firmy – dodaje Magdalena Milewska.
Źródło: