Strona główna Aktualności Połączenie Sano z ogólnopolską siecią...
section divider

Aktualności

Sklepy Sano zmieniają szyld na Stokrotka. Sklepy Sano zmieniają szyld na Stokrotka. Od 14 lutego pierwsze dziewięć sklepów Sano w Bydgoszczy zmieni szyld na Stokrotka. Rebranding obejmie również pozostałe sklepy tej sieci w innych miastach, m.in. Kołobrzegu i Koszalinie.

 

Po połączeniu z Sano, sieć Stokrotka prowadzi ponad 550 sklepów różnych formatów i wielkości, zatrudniając ponad 10 000 pracowników. W wyniku rebrandingu trwającego od połowy lutego do końca drugiego kwartału sklepy Sano zmienią swoją nazwę na Stokrotka. Harmonogram otwarć sklepów Sano pod szyldem Stokrotka dostępny jest na stronie internetowej: www.sano.stokrotka.pl

- Stokrotka to sieć o ogólnopolskim zasięgu i znacznej skali działania, w odróżnieniu jednak od wielu dużych operatorów – stawia na lokalne dostosowanie swojej oferty do potrzeb Klienta. Sieć Sano idealnie wpisuje się w tę koncepcję, od lat pracując nad ofertą odpowiadającą potrzebom klientów w swoim regionie. Zdajemy sobie sprawę z wartości, jaką wypracowało Sano. Chcemy utrzymać wysokie standardy i unikalne wartości tych sklepów. Mimo, że oficjalnie zmieni się ich nazwa to jednak zależy nam na tym, aby pozostawić w tych sklepach wszystko, co dotychczas najbardziej cenili sobie klienci – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Stokrotka Sp. z o.o.

Hasłem przewodnim rebrandingu jest „Teraz Sano = Stokrotka”, które oznacza, że klienci którzy do tej pory robili zakupy w sieci SANO, po rebrandingu sklepów nadal będą mogli liczyć na bogatą ofertę produktów obejmujących m.in. pieczywo wypiekane ze świeżego ciasta na miejscu w sklepach, codzienne dostawy świeżego mięsa i wędlin od najlepszych, zaufanych ogólnopolskich i lokalnych producentów oraz szeroki wybór owoców i warzyw. Stokrotka będzie chciała również rozwijać bardzo dobrze prosperujący obszar e-commerce.

- Z myślą o wygodzie tych klientów, którzy często robią zakupy przez internet pozostawimy prężnie działający sklep internetowy SANO pod dotychczasową nazwą – dodaje Mirosław Wawryszczuk.y tej sieci w innych miastach, m.in. Kołobrzegu i Koszalinie.

 

Źródło:

www.portalspozywczy.pl


Powrót