W ramach sieci Stokrotka działa już 395 sklepów, z czego dokładnie 50 to sklepy franczyzowe. Jubileuszowa placówka działająca w modelu franczyzowym otwarta została 9 września w Trzcianie (woj. małopolskie). Ma ona 200 mkw. powierzchni.
Przypomnijmy, że należąca do giełdowej Emperii Stokrotka rozwija się w modelu franczyzowym od 2014 r., kiedy to pierwszy tego rodzaju sklep otwarty został w Puławach. Po trzech latach liczba franczyzowych placówek wynosi 50. Oprócz tego Stokrotka prowadzi 251 własnych supermarketów i 91 własnych marketów, jak również trzy sklepy 5 Market.
Franczyza Stokrotki działa w dwóch formatach: market (120-400 mkw.) – 44 sklepy i supermarket (400-800 mkw.) – 6 sklepów. Sieć planuje dalszy rozwój w tym modelu (oprócz otwierania własnych placówek).
- Stokrotka poszukuje przedsiębiorców z branży FMCG, ale nie tylko. Ci, którzy nie mają doświadczenia, ale są otwarci i gotowi do przyjęcia standardów sieci, również mogą zostać jej partnerami - tłumaczy Łukasz Józefczuk z Działu Franczyzy Stokrotki.
Żródło: wiadomościhandlowe.pl
Hubert Wójcik