Z 450 do 650 ma zwiększyć się liczba produktów marki własnej dostępnych w sklepach sieci Stokrotka w 2018 r. Firma wprowadziła pod koniec 2017 r. do oferty nowy koncept oferty private label pod marką Home. W tym roku operator chce ją mocno rozwijać i rozszerzać na nowe kategorie.
- W tym roku bardzo mocno ruszamy z wprowadzaniem nowych produktów i doskonaleniem tych, które już mamy w ofercie. Z badań wynika, że są to naprawdę dobre produkty, z których klienci są zadowoleni – mówi Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding, do której należy sieć Stokrotka.
Obecnie udziały marki własnej w obrotach stokrotki oscyluje wokół 5 proc. – Na koniec tego roku będzie to 1-2 proc. więcej – dodaje Dariusz Kalinowski.
Szef Emperia zapowiada, że marka własna Home będzie rozwijana w ramach wszystkich kategorii dostępnych w sklepach sieci.
- Dotyczy to także produktów świeżych – podkreśla Kalinowski.
Sieć Stokrotka obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje prawie 440 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw. do 1000 mkw. powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych.
Źródło:
wiadomoscihandlowe.pl