Nowa kampania ma na celu ukazanie wysokich walorów wędlin o dużej mięsności dostępnych w sieci sklepów „Stokrotka”.
Rozpoczęła się kampania promocyjna Stokrotki pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy”. W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych firma podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach.
– Dysponujemy bogatą ofertą wędlin z wysoką zawartością mięsa zarówno od ogólnopolskich producentów, jak i lokalnych dostawców. Wyroby wędliniarskie są dostarczane do naszych sklepów codziennie, co gwarantuje najwyższą jakość i świeżość oferowanych produktów. Zależy nam na rzetelnej, transparentnej komunikacji z klientami, dlatego zawsze umożliwiamy im dostęp do szczegółowych informacji na temat składu poszczególnych produktów, które są podane m.in. na etykiecie z ceną – mówi Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu firmy Stokrotka Sp. z o.o.
Na potrzeby kampanii przygotowano spoty telewizyjne oraz radiowe. Dodatkowo działania promocyjne będą wspierane przez billboardy, informacje w social mediach oraz materiały POS w sklepach.
– Nowa kampania jest jednym z elementów prowadzonej przez nas strategii komunikacyjno-wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na działania promocyjne z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, które pozwolą nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców – dodaje Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie sieć obejmuje prawie 440 sklepów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych.
Źródło: