Strona główna Blog Franczyza w małej miejscowości - dlaczego warto?
section divider

Blog

Franczyza w małej miejscowości - dlaczego warto?

Rozwiązaniem idealnym do rozpoczęcia swojego biznesu zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach jest franczyza. Pozwala na otworzenie swojego własnego lokalu i prowadzenie sprzedaży na swoich zasadach z pomocą doradców.

Zalety franczyzy w małej miejscowości

Poza korzyściami finansowymi oraz niezależnością w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej, ten model współpracy oferuje także szereg korzyści, które szczególnie dobrze sprawdzą się w przypadku mniejszych miejscowości.

  • Rozpoznawalność - najważniejszy aspekt, mający wpływ na sukces w mniejszej miejscowości. Dzięki współpracy pod logo znanej marki możemy mieć pewność, że klienci odwiedzą nasz sklep. W przeciwieństwie do rozpoczynania zupełnie własnej działalności, franczyza pozwala zaoszczędzić czas na budowanie marki własnej, zaufania oraz wiarygodności firmy.

  • Konkurencyjność - silnie połączona z rozpoznawalnością. Dzięki otworzeniu biznesu we współpracy z siecią Stokrotka nie musimy martwić się o inne, lokalne sklepy spożywcze, które zazwyczaj w swojej ofercie mają ograniczony zasób asortymentu. Dodatkowo, w ramach franczyzy zapewniony mamy także stały monitoring konkurencji, dzięki któremu możemy na bieżąco reagować na pojawiające się na rynku zmiany i przedstawiać swoim klientom najbardziej atrakcyjną dla nich ofertę.

  • System logistyczny - chcąc otworzyć własny lokal musimy mieć zapewniony stały i niezwykle sprawny system dostaw, które zaopatrzą nasz sklep we wszystkie oferowane produkty. W przypadku niewielkich miast transport artykułów niektórych marek byłby zwyczajnie niemożliwy. Jednak działając pod skrzydłami większej sieci sklepów spożywczych Stokrotka jest to na wyciągnięcie ręki.

  • Wsparcie marketingowe - również w pełni zapewnione w ramach współpracy z większą marką. Szczególnie cenne w przypadku mniejszych miejscowości, w okolicy których nie moglibyśmy liczyć na tak profesjonalne i kompleksowe usługi marketingowe, jakie oferuje Stokrotka. A są pośród nich: materiały promocyjne, gazetki, billboardy, katalogi, ulotki, plakaty i ich kolportaż, ale także tradycyjne reklamy radiowe czy telewizyjne w lokalnych mediach.

Są to najważniejsze zalety franczyzy w niewielkich miastach, do których zaliczyć można także bogatą i atrakcyjną ofertę produktów znanych producentów i marki własnej, pomoc na każdym etapie współpracy, narzędzia IT czy profesjonalne szkolenia.


Powrót