Strona główna Blog Stokrotka największym pracodawcą i firmą...
section divider

Blog

Stokrotka największym pracodawcą i firmą handlową

Współpraca z największą firmą handlową

Przedsiębiorca, który chce funkcjonować na niepewnym rynku, powinien rozważyć możliwość przystąpienia do sieci franczyzowej Stokrotka. Dlaczego warto to zrobić? Ponieważ blisko 30-letnia sieć z roku na rok coraz bardziej się rozwija, co sprawia, że jest ona doceniana za swoją bogatą ofertę różnorodnych produktów. Obecnie w całym naszym kraju zakupy można zrobić w ponad 900 marketach i supermarketach tej marki. Wszystko dzięki osobom pracującym w zarówno sklepach, jak i magazynach czy Centrali.

 

Owocem ciężkiej pracy poszczególnych zespołów jest wyróżnienie, które Stokrotka zyskała w rankingu Dziennika Wschodniego Najlepszych Firm Lubelszczyzny — regionu, gdzie obecna jest centrala firmy. Ponadto Stokrotka należy do grona Najlepszych Firm Lubelszczyzny w Rankingu Złota Setka 2022 organizowanym przez redakcję tego samego Dziennika. Marka zajęła także trzecie miejsce w głównym zestawieniu oraz pierwsze w kategoriach „Handel” i „Największy pracodawca”. Z tych powodów współpraca pod szyldem Stokrotki naturalnie się opłaca, ponieważ gwarantuje ona obopólne korzyści, a także możliwość zyskania kolejnych wyróżnień, do których zdobycia przyczyni się też sam franczyzobiorca.

 

– Możemy być dumni z obecnej pozycji Stokrotki na rynku. Dzięki intensywnej pracy wszystkich naszych pracowników należymy do jednych z czołowych sieci sklepów w Polsce. Cieszymy się, że ponownie znaleźliśmy się w gronie najlepszych firm regionu. Pragniemy stale się rozwijać, w czym bardzo pomagają nam przedsiębiorcy zainteresowani franczyzą. Pragniemy im podziękować, a także zachęcić do współpracy innych zainteresowanych przedsiębiorców – mówią specjaliści ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Wsparcie bardziej doświadczonego i większego pracodawcy

Współpraca zgodnie z modelem franczyzowym ułatwia rozwiązanie podstawowych błędów, których pozbycie się może być trudne dla niedoświadczonego przedsiębiorcy. Dotyczy to nie tylko umiejętnego prowadzenia firmy i planowania działań marketingowych, ale również skutecznego szkolenia personelu, co w efekcie prowadzi do problemów w obszarze:

  • składania zamówień,
  • przechowywania produktów,
  • bezpieczeństwa towarów,
  • jakości oferty.

Rozwiązaniem powyższych problemów jest wsparcie wynikające z franczyzy. Współpraca z tym modelem biznesowym wiąże się z indywidualną opieką, którą zostaje poddany franczyzobiorca. Oznacza to, że opiekun będzie odpowiedzialny za organizację profesjonalnych szkoleń, skierowanych do właściciela i jego personelu. Oprócz tego właściciel do dyspozycji będzie mieć również profesjonalne wsparcie specjalistów z m.in. działu IT, marketingowego i sprzedażowego.

Doradztwo w biznesie

Dzięki kompleksowemu wsparciu franczyzobiorca będzie mógł łatwiej ustalić ceny i lepiej dobrać asortyment, co ważne jest zwłaszcza w przypadku pojawienia się nowego produktu na rynku. Należy ocenić opłacalność poprzez włączenie go do oferty sklepowej. W tej sytuacji warto działać szybko, ponieważ zbyt długie wahanie może wykorzystać konkurencja, która jako pierwsza włączy nowy produkt do swojej oferty. I tutaj franczyzobiorca będzie mógł liczyć na wsparcie ze strony doradcy, który z racji swojego doświadczenia pomoże podjąć decyzję, czy warto zainteresować się nowym produktem.


Powrót