Strona główna Aktualności Nowa kampania Stokrotki promująca świeżo...
section divider

Aktualności

Nowa kampania Stokrotki promująca świeżo zerwane polskie pomidory.

Ruszyła nowa odsłona kampanii sieci Stokrotka „Świeżość na uwadze mamy”. Tym razem firma podkreśla najwyższą jakość pomidorów dostępnych w jej sklepach.

 

W swojej najnowszej kampanii Stokrotka podkreśla, że jej klienci znajdą w jej sklepach świeże, wysokiej jakości pomidory pochodzące z najlepszych upraw ze sprawdzonych, polskich gospodarstw.

- Od początku działalności Stokrotka przywiązuje dużą uwagę do wysokiej jakości warzyw, dbając o to, aby na stoły konsumentów trafiały tylko te najlepsze o wysokich walorach smakowych i odżywczych. Dzięki doskonałej współpracy z naszymi dostawcami możemy codziennie oferować naszym klientom świeże, najlepsze na rynku pomidory pochodzące z najlepszych, wyselekcjonowanych gospodarstw. – mówi Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.

 

Pomidory świeżo zerwane, prosto do Stokrotki! – tak brzmi hasło najnowszej kampanii. Spoty reklamowe dotyczące akcji można obejrzeć w telewizji, jak również na kanale YouTube. Poza tym komunikacja będzie obejmowała również nośniki własne: materiały promocyjne POS w sklepach, informacje w gazetkach promocyjnych, social mediach oraz na stronie internetowej firmy.

 

- Podobnie jak w przypadku wcześniejszych akcji duży nacisk kładziemy na komunikację i interakcję z naszymi klientami poprzez kanały social media. Zależy nam na tym, aby mieli oni stały dostęp do informacji i w każdej chwili mogli podzielić się z nami swoimi refleksjami, dotyczącymi zarówno kampanii, jak i ogólnej działalności firmy – dodaje Magdalena Milewska.

 

Źródło:

www.portalspozywczy.pl

 

 

franczyza-stokrotka-pomidory-swiezo-zerwane-jp.png

Powrót
banner