Zmieniające się zachowania klientów na całym świecie, sprawiają, że marki muszą wyjść naprzeciw, proponując rozwiązania dostosowane do aktualnych trendów. Aplikacja Stokrotki to doskonały dowód na to, jak skutecznie i atrakcyjnie dotrzeć do coraz większej grupy odbiorców, którzy mogą nie tylko zapoznać się z ofertą sieci, ale także skorzystać z jej programu lojalnościowego — a wszystko to bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy na swoim telefonie zainstalować aplikację Nasza Stokrotka, aby cieszyć się możliwością skorzystania z atrakcyjnych kuponów, ofert tylko dla klubowiczów czy programu lojalnościowego Płatki. Zapraszamy do zapoznania się z pełną funkcjonalnością narzędzia, które odmieniło codzienne zakupy aż miliona Polaków.
Po pierwsze są to cotygodniowe, jednorazowe kupony do aktywacji, które upoważniają do zakupu wybranych produktów w bardziej atrakcyjnych cenach. Wystarczy wybrać interesujący artykuł i kliknąć “aktywuj”, aby przy kasie skorzystać z rabatu.
Po drugie, aplikacja Stokrotki oferuje także autorski program lojalnościowy Płatki, który polega na zbieraniu punktów, które następnie można wymienić na kupony, by skorzystać z oferty wybranych artykułów w cenie nawet 1 grosza. Za każde wydane 10 zł w sklepie sieci, klient otrzymuje 1 płatek — w ten sposób uzbierane punkty może skorzystać z ponad 100 kuponów za płatki.
Po trzecie, narzędzie Stokrotki umożliwia przeglądanie aktualnych gazetek sieci. W narzędziu można także tworzyć własne listy zakupowe i udostępniać je innym osobom, a także mieć dostęp do historii zakupów i paragonów. Dzięki nim klienci mogą kontrolować swoje wydatki, ale także dowiedzieć się, ile dokładnie zaoszczędzili na atrakcyjnych ofertach, z których skorzystali. Ale to nie wszystko! Aplikacja została wyposażona w mapę sklepów Stokrotka, dzięki której klienci z łatwością odnajdą najbliższy punkt. Mogą jednocześnie ustawić swój ulubiony sklep jako domyślny. Narzędzie zapewnia także dostęp do dodatkowych ofert tylko dla klubowiczów oraz wirtualnych kart do zbierania znaczków w akcjach promocyjnych i lojalnościowych. Korzystając z oferty Stokrotki, klienci mogą zbierać znaczki w formie fizycznych lub elektronicznych naklejek — to odpowiedź marki na oczekiwania najbardziej wymagających osób, które chcą korzystać z promocji i zniżek w 100% za pomocą elektronicznej aplikacji.
Doskonale wiemy, że z naszego narzędzia korzystają osoby w każdym wieku, ale także z różnych miejscowości. Właśnie dlatego usługa została zaprojektowana w taki sposób, aby dostosowywać preferencje do używających jej osób. Jak to działa?
Wszystko opiera się na danych, które klienci wpisują w momencie rejestracji. Podając swój wiek, aplikacja automatycznie będzie dopasowywała artykuły, którymi potencjalnie mogą się najbardziej zainteresować. Ale to nie wszystko! W narzędziu można wybrać także swój sklep – dzięki temu w przedstawianych ofertach klienci znajdą dokładnie takie promocje, z których mogą skorzystać w sklepie, w którym najczęściej robią swoje zakupy. Aplikacja zapamiętuje, to jakimi produktami są najbardziej zainteresowani i dzięki temu w przyszłości będzie im przedstawiać oferty tych produktów w obniżonych cenach.
Tak dopasowane akcje promocyjne sprawiają, że klienci korzystający z aplikacji Stokrotki nie muszą specjalnie szukać i przeglądać papierowych gazetek w poszukiwaniu ulubionych artykułów. Narzędzie samo podpowie im, że ich ulubiony produkt dostępny jest w atrakcyjnej cenie. Dzięki jego intuicyjności z łatwością mogą korzystać z niej nie tylko osoby młode, ale także seniorzy, którzy chcą odkrywać tajniki świata wirtualnego i promocyjnych nowości w sieci naszych sklepów.
Fakt, że narzędzie może być łatwo wykorzystywane zarówno przez osoby młodsze, jak i starsze sprawia, że grupa odbiorców jest bardzo szeroka. Ale swoją popularność Nasza Stokrotka zawdzięcza przede wszystkim atrakcyjnym ofertom, programowi lojalnościowemu Płatki oraz kuponach, dzięki którym nasi klienci mogą cieszyć się atrakcyjnymi cenami i bogatą ofertą produktów. Kupony za płatki upoważniają do zakupu ulubionych artykułów nawet za jeden grosz, a możliwość personalizacji oferty sprawia, że obsługa narzędzie jest jeszcze bardziej przyjemna i intuicyjna.
Popularność aplikacji doskonale odzwierciedlają statystyki prowadzone przez Stokrotkę. Okazuje się, że już aż 40% obrotu przez kasy przechodzi właśnie przez nasze narzędzie — oznacza to, że prawie połowa klientów naszej sieci korzysta z aplikacji.
Drugą kwestią, która ma dla nas ogromne znaczenie, jest fakt, że nasze narzędzie zostało zainstalowane na ponad 1 000 000 urządzeniach. Sprawia nam ogromną radość fakt, że możemy umilać codziennie zakupy milionom osób z całej Polski, dzięki aplikacji, która w rekordowym tempie zdobyła tak ogromne i oddane grono klientów. Dostępna jest zaledwie od marca tego roku, a już podbija rekordy popularności. Na dodatkową uwagę zasługuje także to, że nasze narzędzie, od samego początku zdobywa najlepsze oceny w sklepach Google i AppStore. Jest to ogromny sukces marki Stokrotka, ale także każdego jej użytkownika, który może korzystać z niezwykle atrakcyjnych programów i zniżek na co dzień.
Nasze narzędzie to doskonała propozycja nie tylko dla klientów, ale także właścicieli sklepów franczyzowych sieci Stokrotka. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że poprawia wizerunek oraz atrakcyjność lokalu – klient nie musi udać się do niego osobiście, aby zapoznać się z ofertą. Wystarczy jedno kliknięcie, aby uzyskać dostęp do gazetek, a także programu lojalnościowego oraz zniżek. Dzięki temu, w porównaniu z cenami konkurencyjnych sklepów, klient ma pewność, że ceny w sieci Stokrotka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne i najpewniej skorzysta właśnie z naszej oferty. Po drugie, aplikacja jest narzędziem zwiększającym obrót oraz lojalność klienta, który chcąc wykorzystać zebrane punkty, wraca do placówki. W ten sposób dzięki naszemu narzędziu korzystają wszyscy — zarówno klienci, poszukujący atrakcyjnych ofert, jak i przedsiębiorcy poszukujący rozwiązań, by dotrzeć do nowych odbiorców i budować lojalność wśród stałych klientów.