Stokrotka dostarcza swoim Franczyzobiorcom kompleksową wiedzę, narzędzia oraz pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Istotą naszego konceptu jest to, żeby nasi partnerzy dzięki przyłączeniu do dużej sieci, zarabiali na swoim biznesie. Nasze narzędzia zostały opracowane po to, by pomóc partnerom Stokrotki osiągnąć sukces na rynku handlu detalicznego.
reklama w radiu i telewizji ogólnopolskiej, internecie oraz audiomarketing „Stokrotka”
programy lojalnościowe i profitowe
dostosowanie placówki do sprawdzonych standardów sieci
cotygodniowa gazetka promocyjna
nieodpłatne billboardy
dodatkowe wsparcie sklepów w postaci dedykowanych gazetek i ulotek
profesjonalna impreza otwarciowa
stała opieka doświadczonego doradcy sklepu
wsparcie grupy otwarciowej w okresie przed i po uruchomieniu placówki
szkolenia z zakresu obsługi klienta, zarządzania salą sprzedaży
wsparcie IT w zakresie sprzętowym i software’owym
analizy ekonomiczne wspierające zarządzanie asortymentem
sprawdzone i przetestowane standardy zarządzania sklepem spożywczym
układ sklepu oraz asortymentu dostosowany indywidualnie do każdej lokalizacji
kontakt z centralą za pomocą dedykowanej platformy komunikacyjnej
stały monitoring konkurencji
Sprawdź ofertę, jaką gwarantuje sklep franczyzowy i dowiedz się, jakie korzyści na Ciebie czekają. Dzięki rozwiązaniu, jakie przygotowaliśmy w ramach sieci Stokrotka zyskasz nie tylko niezależność w związku prowadzeniem własnego biznesu, ale także korzystne warunki finansowe i handlowe, które umożliwią Ci start swojej działalności z pomocą dofinansowania lub limitu kupieckiego oraz samodzielne generowanie marżą w oparciu o atrakcyjne ceny zakupu.
Ogromną korzyścią współpracy na zasadzie sklepu franczyzowego jest także rozbudowane wsparcie marketingowe, dzięki któremu nie musisz martwić się o materiały promocyjne i reklamowe dla swojego lokalu spożywczego. Dzięki współpracy ze znaną w Polsce siecią, masz od samego początku działalności zapewnioną rozpoznawalność, która zapewni grono potencjalnych klientów.
Udostępniamy Ci także sprawny system logistyczny oraz bogatą ofertę asortymentową, dzięki którym zamówione produkty zawsze będą dostarczone na czas i zgodnie z Twoim indywidualnym zapotrzebowaniem. Wśród nich masz do wyboru dostępne w standardowej ofercie artykuły spożywcze, ale także produkty marki własnej - wszystkie z możliwością samodzielnego zarządzania marżą.
Sieć sklepów spożywczych Stokrotka to także najwyższej jakości standardy operacyjne, które zapewniają komfort Twojej działalności franczyzowej. Otrzymasz pomoc z zakresu IT, szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz zarządzania salą sprzedaży, a także stałą pomoc doradcy, kontakt z centralą i monitoring konkurencji.