Strona główna Korzyści
section divider

Korzyści

Co zyskam przyłączając się do sieci Stokrotka?

Stokrotka dostarcza swoim Franczyzobiorcom kompleksową wiedzę, narzędzia oraz pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Istotą naszego konceptu jest to, żeby nasi partnerzy dzięki przyłączeniu do dużej sieci, zarabiali na swoim biznesie. Nasze narzędzia zostały opracowane po to, by pomóc partnerom Stokrotki osiągnąć sukces na rynku handlu detalicznego.

 
niezaleznosc-franczyza-stokrotka-wlasny-biznes.png

Niezależność

  • swobodnie prowadzisz swój własny biznes

  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, możesz korzystać z dostawców regionalnych

  • swoboda w kwestii kreowania polityki cenowej i asortymentowej

korzystne-warunki-franczyza-stokrotka.png

Korzystne warunki finansowe i handlowe

  • otrzymujesz dofinansowanie na start i limit kupiecki

  • generujesz wysokie marże detaliczne

  • otrzymujesz atrakcyjne ceny zakupu

  • długie terminy płatności

  • atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń

marketing-reklama-stokrotka-franczyza.png

szerokie wsparcie marketingowe

  • reklama w radiu i telewizji ogólnopolskiej, internecie oraz audiomarketing „Stokrotka”

  • programy lojalnościowe i profitowe

  • dostosowanie placówki do sprawdzonych standardów sieci

  • darmowa, cotygodniowa gazetka i dystrybucja o nakładzie do 4000 sztuk/sklep

  • nieodpłatne billboardy

  • dodatkowe wsparcie sklepów w postaci dedykowanych gazetek i ulotek

  • profesjonalna impreza otwarciowa

logistyka-dostawy-stokrotka-franczyza-fmcg.png

sprawny system logistyczny 

  • rozbudowana, własna sieć logistyczna

  • kompleksowa oferta asortymentowa

  • gwarancja stałych dostaw, nawet 6 w tygodniu

  • dostawy owoców, warzyw, mięsa i wędlin

  • terminowe dostawy produktów najwyższej jakości

  • dostęp do nowości rynkowych

opieka-szkolenia-stokrotka-franczyza-wlasny-sk.png

standardy operacyjne

  • stała opieka doświadczonego doradcy sklepu

  • wsparcie grupy otwarciowej w okresie przed i po uruchomieniu placówki

  • szkolenia z zakresu obsługi klienta, zarządzania salą sprzedaży

  • wsparcie IT w zakresie sprzętowym i software’owym      

  • analizy ekonomiczne wspierające zarządzanie asortymentem

  • sprawdzone i przetestowane standardy zarządzania sklepem spożywczym

  • układ sklepu oraz asortymentu dostosowany indywidualnie do każdej lokalizacji

  • kontakt z centralą za pomocą dedykowanej platformy komunikacyjnej

  • stały monitoring konkurencji

stokrotka-polska-nowoczesna-franczyza-pomysl-n.png

Rozpoznawalność i nowoczesność

  • rozpoznawalna marka

  • zgodny z nowoczesnymi trendami i przyjazny klientowi system identyfikacji wizualnej

  • wychodzenie naprzeciw potrzebom Franczyzobiorcy

wlasna-marka-wysoka-marza-stokrotka-franczyza.png

marka własna

  • ponad 500 produktów marki własnej w trzech segmentach cenowych – ekonomicznym, MWD i lider

  • marża detaliczna dochodząca do 40%

banner