Strona główna Korzyści Poprawa konkurencyjności sklepu
section divider

Poprawa konkurencyjności sklepu

Chcesz otworzyć swój własny sklep spożywczy, ale martwi Cię wszechobecna konkurencja? Dzięki systemowi, jakim jest franczyza masz gwarancję rozpoznawalności oraz doskonałej reklamy, których nie musisz wypracowywać samodzielnie przez lata, ponieważ my zdążyliśmy zrobić to już za Ciebie. Sieć sklepów spożywczych Stokrotka znana i lubiana jest w całej Polsce, co sprawia, że z nami połowę sukcesu masz już za sobą. Teraz wystarczy stworzenie oferty, która zachwyci Twoich lokalnych klientów.

 

Stokrotka – poprawa konkurencyjności sklepu


Zastanawiasz się, jak to działa, że lokalne zakłady borykają się z problemami z klientami, natomiast lokale znanych sieci nie nadążają z obsługą? Cały sekret tkwi w marce. Dlatego decydując się na franczyzę nie tylko nie musisz martwić się o atrakcyjność oferty, ale także o niezbędne materiały marketingowe. Zapewnimy Ci regularne dostawy gazetek, ulotek oraz billboardów, dzięki którym Twoi klienci już z daleka zauważą logo znanej marki i będą wiedzieli, w którą stronę się kierować.

Natomiast dzięki możliwości samodzielnego składania zamówień możesz skorzystać zarówno z oferty lokalnych dostawców, jak i bogatego asortymentu sieci Stokrotka. Znajdziesz w nim nie tylko najbardziej znane i cenione przez polskich konsumentów produkty spożywcze, ale także nowości rynkowe, które dodatkową poprawią konkurencyjność oferty Twojego lokalu. Sprawdź sam i dowiedz się, rozpocząć działalność, która od początku przynosi same korzyści zarówno Tobie, jak i Twoim klientom!