Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 950 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.
Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect, jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców.
Spółka posiada nowoczesne Centra Dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce.
Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.
Stokrotka proponuje swoim Klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych, niskich cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą i alkohol.
Bardzo ważnym elementem tej zróżnicowanej oferty są produkty od lokalnych dostawców, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty marki własnej sieci. Wszystko to gwarantuje Klientom sklepów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych zakupów na każdą okazję.
Filozofią naszej marki jest spełnianie potrzeb i oczekiwań zarówno małych przedsiębiorców, jak i ich klientów. Dzięki nam każdy może otworzyć swój biznes i prowadząc sklep franczyzowy dostarczać najwyższej jakości produkty spożywcze, których poszukują Polacy. Rozpoczęcie własnej działalności pod marką większej sieci pozwoli Ci nie martwić się o wiele kwestii, które Stokrotka wypracowała na rynku w przeciągu ostatnich kilku dekad. Zapewniamy pomoc finansową, ale nie tylko! Oferujemy także szkolenia, wsparcie marketingowe, doradztwo, a także profesjonalną pomoc przy aranżacji planu sklepowego.
Wystarczy, że lokalizacja, którą zaproponujesz jako miejsce rozwoju swojego lokalu z artykułami spożywczymi będzie atrakcyjna pod względem potencjału konsumenckiego czy konkurencji. Potrzebny Ci będzie również odpowiedni potencjał finansowy do wdrożenia niezbędnych standardów sieci. Naszym klientom oferujemy dofinansowanie na start, które pomoże Ci spełniać standardy Stokrotki i najlepiej spełni oczekiwania Twoich klientów. Franczyza w Polsce, którą oferujemy zarówno osobom już prowadzącym działalność gospodarczą, ale także osobom bez doświadczenia, które marzą o założeniu własnej firmy.
Sprawdź zakładkę Współpraca i dowiedz się więcej na temat oferty rozwiązania, jakim jest sieć sklepów spożywczych Stokrotka w Polsce. Jesteś zdecydowany, ale nie wiesz, jak zacząć? Kliknij w Proces – tam dowiesz się krok po kroku, jakie działania podjąć. Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń lub napisz - nasi doradcy rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości!