Samodzielne rozpoczęcie działalności może być problematyczne - dobry pomysł nie wystarczy. Wiele osób, które nie miały wcześniej styczności z prowadzeniem jakiejkolwiek, nawet małej działalności, może mieć problemy z załatwieniem wszystkich spraw i dopilnowaniem odpowiednich terminów. Wyobraźmy sobie, że mamy pomysł na sklep w małej miejscowości. Nie tylko musimy zadbać o miejsce, jego przystosowanie dla klientów oraz odpowiednią reklamę, ale również o odpowiednich dostawców, drukowanie ulotek i gazetek, zatrudnienie obsługi, prowadzenie księgowości, dopilnowanie wszelkich terminów rozliczeń, jeśli chodzi o ZUS... Istnieje jednak możliwość, która pozwoli na częściową redukcję tych obowiązków. Jest to biznes franczyzowy.
Franczyza to idealne rozwiązanie dla tych, którzy są pewni swojego pomysłu na sklep i chcą skorzystać z gotowego zaplecza i nazwy rozpoznawalnej i cenionej przez klientelę marki. Pozwala to nowemu przedsiębiorcy na łatwiejsze “wybicie się” wśród konkurencji. Wiele osób może ostrożnie podchodzić do nowych sklepów, jeśli są to miejsca niezależne - brak wiedzy na temat sprzedawanych produktów, ich jakości oraz niepewność odnośnie cen sprawiają, że może być trudno zdobyć stałych klientów. Jednak w sytuacji, w której korzystamy z gotowego konceptu biznesu franczyzowego, najczęściej mamy już wypracowane zaufanie ze strony kupujących.
Jako nowi przedsiębiorcy zyskujemy o wiele więcej niż tylko możliwość posługiwania się neonem z napisem “Stokrotka”. Mamy dostęp do usług, narzędzi i pomocy, z których korzystać może każdy franczyzobiorca. W ich skład wchodzą więc zarówno produkty materialne, jak i systemy czy bazy wiedzy, z których korzystać można przy prowadzeniu nowego własnego biznesu. Otrzymujemy więc m.in. gotowy plan działania i wytyczne, według których sklep Stokrotka musi być zarządzany. Dokładne zasady nie pozwalają na jakiekolwiek błędy i umożliwiają natychmiastowe zrozumienie i wdrożenie zasad obowiązujących w firmie.
Jeśli chodzi o pomysł na własny biznes, franchising jest idealnym rozwiązaniem! Pozwala jednocześnie cieszyć się prowadzeniem działalności wraz z korzystaniem z zalet i usług proponowanych przez Stokrotkę.
Konieczne jest także zapewnienie osobom, które otwierają nowy własny lokal, wszelkiego rodzaju artykułów promocyjnych i marketingowych. W związku z tym nie będzie potrzeby tworzenia pomysłów i samodzielnego zamawiania ulotek, gazetek z aktualnymi promocjami, bannerów czy neonów z nazwą sklepu. Sieć, do której wstępujemy oferuje również sprawdzone systemy informatyczne i nowoczesne rozwiązania, które bardzo pomogą w prowadzeniu swojej działalności. Dodatkowo zyskamy pomoc dedykowanego dla sklepu doradcy. Wszystko to znacznie ułatwi nie tylko rozpoczęcie działania własnego biznesu, ale będzie stanowiło znaczne wsparcie podczas wykonywania codziennych obowiązków w pracy.
Wiele osób może podchodzić nieufnie do takiego rozwiązania i szukać tzw. “haczyków”. Możemy jednak zapewnić, że ich nie ma! Założenie własnego sklepu dzięki korzystaniu z możliwości biznesu franczyzowego to droga, którą obiera wiele osób. Wystarczy spojrzeć na odwiedzane przez nas regularnie sklepy – wiele z nich może działać w oparciu o ten sposób.
Czy przypominasz sobie sytuację, w której okazało się, że odwiedzamy przez Ciebie regularnie sklep, taki jak Stokrotka, został zamknięty, bo nie był wystarczająco często odwiedzany przez kupujących? Rozpoznawalne przez Klientów marki rzadko nie utrzymują się na rynku – o wiele częściej problem ten dotyka małych, prywatnych biznesów, do których potencjalni klienci mogą nie mieć zaufania. To właśnie dlatego tak bardzo polecamy franczyzę, czyli model współpracy z większą i znaną marką. Sami prawdopodobnie nieświadomie wspieramy wiele osób, które prowadzą takie działalności - dlatego jest to idealny pomysł na własny lokal!
Dzięki umowie franczyzy, każdy pomysł na własny biznes, taki jak sklep może szybko stać się rzeczywistością. Zostań częścią naszej firmy i zacznij zarabiać już dziś!