„Pieczywo ze świeżego ciasta prosto z pieca” - nowa kampania promocyjna Stokrotki. Poprzez prowadzone działania komunikacyjne firma podkreśla najlepszą jakość pieczywa, dostępnego w jej sklepach.
Przychody Grupy Emperia ze sprzedaży w I kwartale 2018 roku wyniosły 695,6 mln zł i były o 15,86% wyższe niż w I kwartale 2017 roku. To głównie efekt wzrostu przychodów segmentu detalicznego. Zysk netto za I kwartał 2018 roku...
Lubelska sieć sklepów Stokrotka została nagrodzona w prestiżowym konkursie "Retailer of the Year 2017. Wybrany przez dostawców". Podczas uroczystej gali, która odbyła się podczas kongresu Poland & CEE Retail Summit w...
Rozpoczęła się kampania promocyjna Stokrotki pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy”. W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych firma podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w...
Z 450 do 650 ma zwiększyć się liczba produktów marki własnej dostępnych w sklepach sieci Stokrotka w 2018 r. Firma wprowadziła pod koniec 2017 r. do oferty nowy koncept oferty private label pod marką Home. W tym roku operator chce ją...