Wzmocnienie pozycji lidera Koszyka cen dlahandlu.pl Stokrotki w formacie supermarketów. Utrzymanie poziomu cen przez Polomarket i Milę. Spadek pozycji sieć Piotr i Paweł, która boryka się ze znacznie poważniejszymi problemami, niż...
Jak wynika z analizy Koszka cen dlahandlu.pl Stokrotka wybiła się na prowadzenie cenowew formacie supermarketów. W ujęciu rdr. sieci udało się obniżyć ceny o ok. 6-10 zł.
Nowy właściciel Stokrotki, litewska Maxima Grupe, ma zamiar połączyć sieć supermarketów ze sklepami Aldik. Po integracji, połączona sieć będzie działać pod szyldem Stokrotka.
Ruszyła nowa odsłona kampanii sieci Stokrotka „Świeżość na uwadze mamy”. Tym razem firma podkreśla najwyższą jakość pomidorów dostępnych w jej sklepach.
Należąca do spółki Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w maju 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 219 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w maju 2017...
Ogromne możliwości Stokrotki po dołączeniu do Maxima Grupe - zwiększenie skali zakupów, możliwości bezpośredniego importu, czy wymiany doświadczeń w ramach struktury grupy.