Strona główna Aktualności
section divider

Aktualności


Bogaty pakiet franczyzowy oraz postrzeganie marki jako główne czynniki podjęcia współpracy franczyzowej ze Stokrotką

Jak wynika z analizy Koszka cen dlahandlu.pl Stokrotka wybiła się na prowadzenie cenowew formacie supermarketów. W ujęciu rdr. sieci udało się obniżyć ceny o ok. 6-10 zł.

 

Stokrotka łączy siły z siecią sklepów Aldik i powiększa korzyści dla klientów!

Nowy właściciel Stokrotki, litewska Maxima Grupe, ma zamiar połączyć sieć supermarketów ze sklepami Aldik. Po integracji, połączona sieć będzie działać pod szyldem Stokrotka.

Ruszyła nowa odsłona kampanii sieci Stokrotka „Świeżość na uwadze mamy”. Tym razem firma podkreśla najwyższą jakość pomidorów dostępnych w jej sklepach.

Należąca do spółki Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w maju 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 219 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w maju 2017...

Ogromne możliwości Stokrotki po dołączeniu do Maxima Grupe - zwiększenie skali zakupów, możliwości bezpośredniego importu, czy wymiany doświadczeń w ramach struktury grupy.

„Pieczywo ze świeżego ciasta prosto z pieca” - nowa kampania promocyjna Stokrotki. Poprzez prowadzone działania komunikacyjne firma podkreśla najlepszą jakość pieczywa, dostępnego w jej sklepach.

  1  2  3  4    
banner