Strona główna Aktualności
section divider

Aktualności


Ruszyła nowa odsłona kampanii sieci Stokrotka „Świeżość na uwadze mamy”. Tym razem firma podkreśla najwyższą jakość pomidorów dostępnych w jej sklepach.

Należąca do spółki Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka osiągnęła w maju 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 219 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w maju 2017...

Ogromne możliwości Stokrotki po dołączeniu do Maxima Grupe - zwiększenie skali zakupów, możliwości bezpośredniego importu, czy wymiany doświadczeń w ramach struktury grupy.

„Pieczywo ze świeżego ciasta prosto z pieca” - nowa kampania promocyjna Stokrotki. Poprzez prowadzone działania komunikacyjne firma podkreśla najlepszą jakość pieczywa, dostępnego w jej sklepach.

Przychody Grupy Emperia ze sprzedaży w I kwartale 2018 roku wyniosły 695,6 mln zł i były o 15,86% wyższe niż w I kwartale 2017 roku. To głównie efekt wzrostu przychodów segmentu detalicznego. Zysk netto za I kwartał 2018 roku...

Współpraca z nowym inwestorem - Maxima Grupė to rozwój sieci Stokrotka i możliwości akwizycji.

Sieć Stokrotka w marcu powiększyła się o 5 nowych sklepów. Rośnie powierzchnia sprzedaży i wyniki. Klienci wydali blisko 680 mln zł.

Wywiad z Panią Elżbietą Gryńkowską, która swoją przygodę ze Stokrotką rozpoczęła w 2015 roku otwierając sklep w Łodzi.

  1  2  3  4    
banner